Renault 5 Electric: w kierunku obniżonej ceny. jako jego autonomia!, Renault R5: Electric City Car jest trochę więcej ujawniany. Zdjęcia, cena i informacje

Renault R5: Electric City Car jest trochę więcej ujawniany. Zdjęcia, cena i informacje

Martin_Penwald:
Ale jeśli nie mogę mieć SUV -a, jak zamierzam zrekompensować rozmiar mojego Zigounette ?
Kup sedana z bardziej zoptymalizowanym profilowaniem?

Renault 5 Electric: w kierunku obniżonej ceny. jako jego autonomia !

Jeśli tempo może uwieść, może być jednak autonomia i cena odwołują się.

Renault 5 z powrotem w 2024 !

Sformalizowane dwa lata temu, podczas prezentacji projektu Odrodzenie, Nowy Renault 5, który jest w 100 % elektryczny, przyciągnął wówczas publiczność. I nie bez powodu znaleźliśmy symboliczny styl Renault 5, oczywiście zmodernizowany w celu dopasowania do naszych obecnych standardów i w zupełnie nowej gwarantowanej formie ” zerowa emisja »».

Złożony już z trzech pojazdów (Zoe, Twingo i Megane), 100 % elektryczny zakres Renault będzie stopniowo rozszerzać się, między innymi, ten nowy Renault 5, który powinien dotrzeć do dealerów w przyszłym roku w przyszłym roku. Bilet do wejścia powinien wynosić około 25 000 euro.

Zmniejszona autonomia dla wersji poziomu wejścia ?

Według informacji zebranych przez Magazyn samochodowy, Ten przyszły elektryczny Renault 5 może przyjąć akumulator litowo-jonowy o pojemności 52 kWh, taki sam jak ten, który zasila Renault Zoe, wyświetlany dla swojej części od 35 000 euro.

Rzeczywiście, pomimo współpracy z Nissanem w celu opracowania nowej baterii żelaza z żelazem litowym (LFP), nie należy zintegrować z tym przyszłym Renault 5, błędem mniejszej gęstości i bardziej nieporęcznej baterii. „”
W równoważnym rozmiarze bateria LFP wyświetla pojemność niższą niż tradycyjna technologia niklowo-manganes-cobalt “, odnotowany Magazyn samochodowy.

Niemniej jednak, jeśli Renault chce utrzymać cenę telefoniczną w wysokości 25 000 euro, wersja 52 kWh Electric Renault 5 może stanowić model średniej realizacji. Innymi słowy, wjazdowa wersja tego nowego R5 powinna mieć blok o niższym rozmiarze, a zatem nie byłaby w stanie zapewnić obiecanej odległości (400 km).

Używasz Google News ? Podążaj za klubą, aby nie przegapić niczego z wiadomości technicznych ! wiadomości Google

Odkryć na wideo

Na ten sam temat

Samochody elektryczne 2022: Oczekiwano nowe modele

Cena baterii elektrycznych realizuje spadek, jednak zagroziła

Renault kontynuuje elektryfikację swoich flagowych modeli i ogłasza elektryczną e-tech mega

Renault Scenic Vision: Scenic jest odrodzony

Dołącz do społeczności klubowej

Dołącz do społeczności nowych entuzjastów technologii. Przyjdź i podziel się swoją pasją i debatuj z naszymi członkami, którzy pomagają sobie nawzajem i dzielą się swoją wiedzą codziennie.

Komentarze (90)

Koncentrując się nadmiernie na autonomii, która nie jest kluczowym czynnikiem dla większości codziennych zastosowań, możemy przestraszyć osoby zainteresowane pojazdami elektrycznymi. Ważną rzeczą jest czas ładowania i wydajność, a nie pojemność baterii.
Aby poradzić sobie z wyzwaniami środowiskowymi, mądrze byłoby, gdyby producenci zwrócili się do mniejszych i lżejszych samochodów, z akumulatorem minimalnej pojemności.
Nie możemy zapominać, że im mniejsza bateria, tym tańszy będzie samochód.

Poniżej 500 km rzeczywistości, nie pozostanie dla energii elektrycznej

Powinniśmy raczej skupić się na cenie. 25 000 € za garnek Yahourt… będzie czas na powrót na ziemię

Jest to mały luksusowy samochód miejski, taki jak Fiat 500, Mini i inne DS3 ..
Autonomia tego rodzaju ciała nie jest ważna ..
Nie kupujemy tego rodzaju samochodu, aby przekroczyć Francję przy autostradzie, ale po prostu dla Daily Bell Tower (Job, Dodo, Marmots at School, Supermarket), a już z 200 km, jest coś do zrobienia.
Gdybym nadal potrzebował drugiego ciała, mógłbym mieć tego rodzaju ve.

Ponad 15-18 tys. € Wtedy jest zbyt drogi ! DSL, ale istnieją inne priorytety w życiu, a następnie energia elektryczna kosztuje ślepy i pogorszy

Ponieważ cena benzyny zmniejszy się ..

Ale jeśli nie mogę mieć SUV -a, jak zamierzam zrekompensować rozmiar mojego Zigounette ?

Tak, ale w pewnym momencie będziesz chciał iść na plażę lub górę na drugim końcu kraju i zrozumiesz, że autonomia jest ważna, nawet jeśli od czasu do czasu, rym w bardziej lol !!

Autonomia samochodu elektrycznego będzie interesująca, gdy ten samochód może przekroczyć Francję bez ładowania, może za 10 lat. W tej chwili samochód elektryczny jest dla ekologów, którzy nas wkurzają

Wydaje mi się, że wyjaśniłem, że może to być tylko 2. pudełko ..
Nie wszyscy są bogaci jak Jego Królewska Mości !!

Drugie ciało jest często obowiązkiem na wsi, a to nie jest tak najbogatszy żyjący w ogóle ..
Czasami cena nieruchomości decyduje o miejscu życia.

Dla drugiego, 200 km jest bardzo dobre. Nie zapominajmy, że bateria ma 400 km lub więcej, jest to 100. kg, musimy codziennie spędzać czas. Jakbyśmy mieli dwa Malabary jako stałych pasażerów.

Problem polega na tym, że nie ma wielu ludzi, którzy umieścili tę cenę w samochodzie drugorzędnym.(ogólnie mniej niż 20 000 €)
Główny samochód, ogólnie chcemy, aby był to cały teren, codziennie pracuje i jeździ na wakacje z rodziną ..
W obu przypadkach ryzykujemy, że jest daleki od celu ..

W przeciwnym razie, aby przekroczyć Francję, przede wszystkim konieczne jest odzyskanie autonomii, uniwersalnej, szybkiej i niezawodnej. Na przykład wyjmowane baterie lub zbiornik wodoru. Szczególnie dlatego, że duże baterie dotyczą tylko dużych samochodów, kiedy wszyscy zaczęliśmy od podróży w 205 lub TWINGO.

W przeciwnym razie możemy również nieco zmienić nasze nawyki i na przykład podróżować pociągiem, jak to zrobiły pokolenia przed nami. Lub przekraczają kraj w ciągu 2 dni, poświęcając czas na odkrycie, że nie są one ograniczone do jego celów, jak pokolenia kierowców zrobiły przed nami ..

Na megane e-tech możesz mieć umowę na wynajem termalny na święta na lld ..

Pociąg istnieje tylko w miastach … co nie wpływa na populację. „Małe linie”, które byłyby praktyczne w walce z zanieczyszczeniem, nie istnieje już fizycznie. Również kiedy przekroczysz Francję na weekend lub wakacje, pociągiem jest to bardzo skomplikowane i może bardzo często skończyć w pojeździe, patrz nawet. A jak na miejscu będziesz musiał się przeprowadzić i że niekoniecznie będziesz w mieście ..
Mocno autonomiczne samochody ..
Ponadto w pociągu przeczytałem artykuł, który powiedział, że aby być opłacalnym, stacje muszą znajdować.

Kup powiększające szkło na leboncoin, aby umożliwić je w dużej mierze. I będzie tańszy i ponieważ jest to okazja, jest dobre dla planety.
NIE.B. : Działa również z mikroskopem dla desperackich przypadków.

To kosztuje, ile oleju napędowego CLIO / 208 ? Szybko mamy 25 000 euro … i używamy dużych codziennych rolków (150 km dziennie do pracy), pojazd elektryczny kosztuje znacznie tańsze.
Tak, nie jest podane, ale jest to poziom samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Ponadto zapomnisz standard Euro 7, który zwiększy koszty pojazdów termicznych.
Dla mnie R5 jest modelem, który definitywnie zdemokratyzuje mały samochód elektryczny. A ponadto ma modną / zabawną stronę, która kontrastuje z obecnymi samochodami, które są smutne.

„Podczas gdy wszyscy zaczęliśmy od podróży w 205 lub w TWINGO. »»
Pierwszym samochodem zakup używanego termicznego będzie zawsze możliwy, do około 2045 r.

Matts32:
na przykład podróż pociągiem, jak to zrobiły przed nami pokolenia
Mimo to konieczne byłoby posiadanie otwartej stacji w pobliżu domu, nie jest to miejsce na wsi ze stacji, które zamykają „poza TGV”

Kup Tesla, aby iść na zakupy i iść do pracy w 25 km 90% czasu, że jest to nonsens ! Zastosowany elektryczny inteligentny jest idealny … Z oszczędnościami, które oferujemy Diesel V6 do wykonania 1000 km z pełnym ..

Tak, ale stacje są dokładnie bliskie, ponieważ są ofiarami całego samochodu i dlatego nie są już opłacalne z powodu braku ruchu. Gdybyśmy zaczęli nieco ponownie używać pociągu, zacznie się ruch odwrotny.
Ze wyzwaniem, przed którymi stoi nas, musimy radykalnie zmienić zarówno nasz sposób poruszania się (faworyzowanie transportu publicznego, a nie osobników, faworyzując raczej elektryczną niż termiczną, faworyzując szynę, a nie drogę), jak i ilość naszych podróży (na nowa wszystkie regiony zamiast iść Wszystko do Agglute jak owce na wybrzeżu latem i w górach zimą …).
Zastrzeżenie szyny byłoby szczególnie skuteczne na „sposób”, z niezrównanym poziomem CO2, nawet przez samochód elektryczny (około 2 g/km.Pasażer w TGV, 10 w interkutés i 30 w TER w stosunku do 50 do 100 g/km.Pojazd dla VES … a ocena TER mogłaby być nadal szeroko poprawiona, gdyby była bardziej używana) i raczej wysoki wskaźnik zysków z emisji/inwestycji.
Oczywiście nigdy nie obejmie 100% potrzeb. Ale na duże odległości może dużo obejmować.
Moglibyśmy nawet przebudować coś, co już dawno istniało, ale zniknęło na 15 lub 20 lat: wycieczka samochodem, która polegała na załadowaniu samochodu do pociągu, a tym samym odbywając wielką podróż szyną, wykonując tylko dwa końce w Samochód … autonomia VE nie byłaby już problemem, ani faktem, że najbliższa stacja znajduje się kilka kilometrów od domu i kilka kilometrów od świątecznego miejsca … i nie ma problemu, jeśli potrzebny samochód na miejscu na miejscu. System ten nadal istnieje dla tunelu kanału, ale moglibyśmy w dużej mierze przebudować go na głównych osiach szyn (i wprowadzając więcej linii omijających Paryż, które sieć już pozwala technicznie, w celu wyeliminowania zbyt częstej korespondencji do Paryża ze zmianą ze stacji na bonus. ..).
A czas spędzony na ładowaniu/rozładunku pociągu może być w dużej mierze, jeśli nie do końca, zrekompensowany większą prędkością pociągu lub nocnym krążeniem, więc spanie … nawet z 1 godziną czekającą na początku i po przyjeździe (i ja Licz szeroko, transfer Eurotunnel jest wypełniony i opróżnia się w 25 minut), Paryż-Nice zostałby na przykład w 8h przeciwko 9:30 rano (nie wspominając o przerwach i żadnych korkach, itp.), Podczas gdy dla dla za Wissembourg (miasto, które nie ma dużej stacji kolejowej) -Barritz, moglibyśmy wymienić 13.00 Woken Road (ponownie, bez przerwy lub czapki) o 1 godzinę krótkiej jazdy wieczorem do Strasbourg, a następnie noc pociągu i przybycie na początek poranka.
Ale hej, za to musimy przestać patrzeć na ścianę zbliżającą się, odmawiając wszelkich zmian w naszych nawykach, gdy wiemy, że nie można kontynuować życia tak, jak żyjemy ..

Ci, którzy głównie narzekają na energię elektryczną, są tym samymi, którzy nie chcą niczego zmienić na swoje nawyki, a zwłaszcza ich komfort, nawet przed końcem świata.
Uważa się, że bardzo mała dodatkowa przewaga lub komfort jest należny, nawet jeśli pokazano, że jest to szkodliwe dla społeczności, a nawet świata. Moje usta najpierw zmień to, czego chcesz, o ile nie zmusza mnie do zmiany siebie.
Zasadniczo ci sami ludzie, którzy wołają o faszyzm, gdy są na nich narzucani ta zmiana, nie chcieli zaakceptować sami, nawet nie wiedząc, co to słowo oznacza.

Dlaczego więc ?
(To jest prawdziwe pytanie, bez złośliwości)

Tutaj wydaje mi się również, że SNCF ma plan rehabilitacji starej linii z rodzajami mini -pociągów elektrycznych, nie mieszkam na wsi, ale wydawało się to miłe i nie potrzebujesz stacji, wystarczy prosty przystanek. .. rodzaj kraju mini, co.

Inteligentny jest zdecydowanie za mały. Jest stworzony tylko dla paryskich ran lub innych dużych miast we Francji. Jak tylko jesteś na wsi, a nawet z zaledwie 25 km, potrzebujesz prawdziwego samochodu.
Ponadto nie wszyscy mamy miejsce, aby mieć dużo samochodów w domu.
Jeśli zajęło to 2 małe elektryczne na tydzień, sedan z silnikiem Diesla na weekendowe wycieczki i wakacje, a na koniec niewielkie narzędzie do wykonania pracy …
Dobry bah, elektryczny SUV wykonuje dla mnie sprawę.
I mały rodzaj megane/308/golfa dla Madame. Zobaczymy fałdy późno, aby to zelektryzować

Renault 5, był to samochód biednego par excellence. Zawsze było brzydkie.
Nie kupiliśmy R5, ponieważ jest ładny, ale po prostu z powodu.
Więc postaw stopę w tego rodzaju taczkach, nie dziękuję.
To samo elektryczne i nowoczesne, och, to nie.
Mogło być gorzej z 4L, 2CV lub innymi od tego samego czasu

Gdyby tylko była hybrydowa z silnikiem hybrydowym Yaris, byłoby to phew ^^

Z wyjątkiem tego, że samochody wtórne są często benzyną, szczególnie w mieście. Bardzo często używane … ten trend jest jeszcze bardziej prawdziwy w przypadku ZFE. W kampanii zgadzam się, że często była olej napędowym, ale prawie systematycznie używana.
Osobiście uważam, że Electric R5 będzie demokratyzował za 10 lat lub zostanie zastąpiony bardziej wydajnymi modelami.
Przyszłość powie.

Matts32:
Tak, ale stacje są dokładnie bliskie, ponieważ są ofiarami całego samochodu i dlatego nie są już opłacalne z powodu braku ruchu. Gdybyśmy zaczęli nieco ponownie używać pociągu, zacznie się ruch odwrotny.
Nie zgadzam się z tym twierdzeniem. Wiele linii jest zamkniętych, ponieważ nie jest utrzymywane i niebezpieczne, a nie z powodu braku pasażerów. Z drugiej strony ten brak konserwacji powoduje spadek liczby pasażerów, idziesz do samochodu, gdy nie możesz liczyć na pociąg ! Zamknięcie małych krajowych linii jest politycznym wyborem gospodarki, większość małych linii, nawet interaktury nie są opłacalne, żyją w regionach.
To nie jest zły system, ale należy go po prostu założyć politycznie.
W reszcie w pełni się zgadzam, jest to przede wszystkim problem globalnej refleksji w ruchu, a liczba jest kluczem … przebudowa kolei byłaby zbyt droga w wielu naszych kampaniach, ale możliwe są inne rozwiązania.
Zajmuję się przykładem, że wiele osób robi ponad 40 km, aby pójść do swojego miejsca pracy w dużym mieście … przez transport publiczny zajmuje od 1:30 do 2 godzin (dla centrum miasta masz wznowić autobus, aby przybyć do pracy). Powód: są to omnibus, ponieważ. Byłoby o wiele bardziej skuteczne tworzenie przystanków co 15–20 km za pomocą parkingu i roweru i znacznie ograniczyć liczbę przystanków, aby mieć akceptowalny czas podróży. Aby uzyskać akceptowalność, potrzebujesz wygodnych autobusów. Zatrzymajmy herezję 63 miejsc Sardyńczyków, ponieważ źle zainstalowane 30 minut sprzedajesz ją każdemu ..
Aby było to dopuszczalne, potrzebujesz również rozwiązania powrotu w ciągu dnia, ponieważ wielu rodziców musi zabrać swoje dziecko w szkole, gdy na przykład są chorzy ..
W mieście przemyślenie linii opartych na życiu dnia byłoby moim zdaniem rozwiązaniem ..
W przypadku pociągu istnieje jeszcze jeden limit, o ile trasa samolotowa kosztuje 4x tańszy niż ten sam pociąg … wiele osób woli samolot, nawet jeśli na koniec czas podróży pozostaje taki sam … pociąg może być alternatywą.

Jeśli naładujesz w domu 8 euro za 400 terminali z 15%wzrostem, porównujemy z zozolem ?

Hellvtic:
Jeśli naładujesz w domu 8 euro za 400 terminali z 15%wzrostem, porównujemy z zozolem ?
Pozwoliłem ci wykonywać obliczenia, ale w rzeczywistości nawet o 10 % wzrost energii elektrycznej i wzrost ceny benzyny, gazu (wzrost rocznie obliczający średnio z 4 lat), cofając się o 400 km kosztów energii elektrycznej, znacznie tańsze niż rozwiązania termiczne.
W moim przypadku różnica cen oznacza, że ​​prosta benzyna kosztuje tańszą przez około 5 lat (około 20.000 km rocznie z rodziną, która zarobi co najmniej 7 l / 100 w benzynie). Jest to jeszcze ważniejsze w przypadku rozwiązań energetycznych Dacia Bi ..
Jesteśmy w okresie przejściowym, wybór jest skomplikowany. Jedno jest jednak pewne, państwo nie będzie w stanie obejść się bez dochodu podatków od paliwa, w pewnym momencie państwo opodatkuje energię elektryczną, a obliczenia to będzie mniej prawdziwe. Gdy . nikt nie wie.

W każdym razie zapasy toczącego się stadów jest stopniowo wykonywane, ponieważ nawet jeśli 100% samochodów sprzedawanych w 2023 r. Było elektryczne (i będziemy daleko, nawet za 5 lat), będzie zaledwie 50% z Park in Electric w 2033.
Ale w przypadku małych nowych samochodów przechylenie jest nieuniknione i odbywa się bardzo szybko ze względu na standard Euro 7, który przynosi dodatkowy potworny koszt w porównaniu z ceną pojazdu. Poza tym producenci ogłosili już, że zatrzymują swoje bardzo małe samochody (Twingo, C1 itp.). Kolejnym krokiem będą samochody miejskie (208, Clio itp.), A także zostaną wzmocnione ograniczeniami narzuconymi nam w centrach miejskich.
Osobiście uważam, że rynek zostanie odwrócony ›. Do tej pory mieliśmy samochód drugorzędny, który trenowaliśmy ponad 20 lat z stosunkowo kilkoma kilometrem rocznie i ostatnim samochodem rodzinnym na wakacje i podróże. W najbliższej przyszłości myślę, że będzie to odwrotnie i że będziemy dłużej zatrzymać jego główny samochód, który będzie używany tylko na wakacje lub w rozwiązywaniu problemów (i że większość codziennych kilometrów będzie z pojazdem elektrycznym, który będzie liczyć maksymalnie maksymalnie kilometrów).

W jaki sposób konserwacja jest droższa ? To wciąż jest odwrotnie i jak dotąd ! (VE, to długoterminowa śmierć garaży, która miała emeryturę sytuacyjną z silnikami termicznymi)
Ponieważ porównano z kolegą, który ma zoé i który ma 80 km dziennie, VE jest bardzo tańsze nawet dzisiaj (moglibyśmy nawet powiedzieć jeszcze więcej, ponieważ benzyna wzrosła bardziej niż elektryczność). Z drugiej strony, jeśli robimy tylko kilka km dziennie, staje się to bardziej wątpliwe.

W sytuacji garaży nie martwię się ! Znajdą rozwiązanie, takie jak narzucanie ładowców klimatyzacji każdego roku…

W twoim ostatnim punkcie nie wiem ..
W domu główny samochód (my, wakacje, wizyta rodzinna + praca) zawsze robiło o wiele więcej km niż drugorzędne (w zasadzie przynajmniej od pojedynczego do podwójnego)
A jednak ten drugi samochód toczył się codziennie, aby iść do pracy i systematycznie służył nam na lokalne wycieczki (supermarket, dzieci do noszenia itp.)

Mieszkam w Electric od roku (Taycan). Prawdziwa autonomia jest dość daleka od obiecanego w momencie zakupu (zimą trudno jest przekroczyć 270 km autonomii, nawet jeśli w lecie zbliżamy się do 400 km), ale … to nie jest problem. O ile mi o mnie, zdecydowana większość podróży to mniej niż 50 km dziennie. Kiedy mam wielką rodzinną podróż, trzymałem mój duży silnik wysokoprężny SUV 6 Cylinders, który toczy się około 4000 km rocznie. Kiedy jestem sam na wielką podróż, mimo wszystko biorę Fe i planuję swoje ładowanie. To jest bardziej restrykcyjne, ale to naprawdę zabawne. I szybko. Zarabiam 200 km w 10/15 mn szybkiego ładowania.
Ale codziennie musimy się połączyć, kiedy wrócę do domu. Wizyty paliwowe się skończyły. Podróż wykonana jest w ciszy katedralnej. Jazda jest znacznie bardziej zatopiona, nawet w Porsche, i zwracamy większą uwagę na jego konsumpcję niż na jego podróż.
Musisz wiedzieć, jak się z niego wydostać.
Pozostaje koszt i tam nie mam argumentu, z wyjątkiem tego, że dużo oszczędzamy w momencie pełnego (na razie).

Vidarusny:
Jedno jest jednak pewne, państwo nie będzie w stanie obejść się bez dochodu podatków od paliwa, w pewnym momencie państwo opodatkuje energię elektryczną, a obliczenia to będzie mniej prawdziwe. Gdy . nikt nie wie.
Zgłaszając cały TICPE do energii elektrycznej, wynosiłaby to około 4 cts/kWh z obecnym rocznym zużyciem energii elektrycznej we Francji. Dlatego rzędu wzrostu o 20% w porównaniu do regulowanej stawki.
Vidarusny:
Nie zgadzam się z tym twierdzeniem. Wiele linii jest zamkniętych, ponieważ nie jest utrzymywane i niebezpieczne, a nie z powodu braku pasażerów.
Jest to powiązane, brak konserwacji wynika z braku rentowności tych linii. Podstawowym problemem jest to, że zamiast rozważać Rail za podstawowy element krajowej strategii dekarbonowania transportu, pociąg pozostaje uważany za drugą rzecz dla tych, którzy nie mają środków na płacenie samochodu (co jest tym bardziej fałszywe Ceny są dalekie od dostępu na zarysie) i nagle zamiast uważać to za prawdziwą usługę publiczną, prosimy o rentowność od SNCF. I koniecznie nagle rozmiar w nieopłacalnych liniach.

Możliwe dzisiaj, ale nie tego doświadczyliśmy na przełomie 1990 i 2000 roku. Pochodzący z małego miasteczka dość blisko Le Mansa w regionie (lub działu, którego nie wiem) w tym czasie chciałem zamknąć stację, ponieważ zbyt kosztowne i blisko dużego miasta (20 km) (w tym czasie pięćdziesięciu dziennych użytkowników ). Nasz burmistrz był wówczas dużym zmaltretowanym nawet podwyższonymi podatkami lokalnymi, aby sfinansować część zarządzania stacją … oczywiste jest, że po zamknięciu tego typu stacji nastąpiłaby wymówka nie dochodowej linii.
W przypadku żartu pięćdziesięciu użytkowników było na razie znaczącym postępem z ostatnich 20 lat.
Po tym ogłoszeniu użycie w Stagné przez kilka lat dla uczniów uczniów szkół średnich z obawy, że firma stacji. Dzisiaj nadal dzięki temu burmistrzowi stacja jest nadal obecna i używana. Przez wady nie mam liczby do powiedzenia więcej lub mniej niż czas.

Vidarusny:
Zamknięcie małych krajowych linii jest politycznym wyborem gospodarki, większość małych linii, nawet interaktury nie są opłacalne, żyją w regionach.
Całkiem
Przez 3 lata miałem TGV, który pozostawił stację najbliżej mojego domu (45 km) i która trafiła bezpośrednio do Roissy, klasycznej linii na dobrej części, a następnie szybkiej linii na końcu. Region uznał, że jest drogi i go usunął. Teraz potrzebuję „przynajmniej” 200 km, aby dotrzeć do stacji TGV, która trafia do Roissy Direct, lub w inny sposób musisz wziąć samochód, a następnie pociąg (lub nawet ze zmianą), a następnie metro ze stacji Paryż stacja na północy, a następnie obrzydliwy Rer do Roissy. Tak więc męczące niż samochód, dłuższy, droższy ! Wybór jest szybko dokonany dla wielu: samochód ..

Z dużą różnicą
Energia elektryczna to uniwersalna energia, która jest wykorzystywana dla wszystkich i dla wszystkiego i możesz produkować. Tak więc opodatkowanie nie będzie łatwe dla rządu. Możesz toczyć mniej i nie robić bez prądu.

Hellvtic:
Tak więc opodatkowanie nie będzie łatwe dla rządu.
Opodatkowanie energii elektrycznej jest tak „nie jest łatwe”, że podatki już stanowią dobrą trzecią cenę, którą płacisz, gdy jesteś w cenie regulowanej ..

Dobrze, więc już tańsza konserwacja, ale tym bardziej, że tak mówię.
Nie biorąc nic do roboty, używam gniazda zewnętrznego, które już miałem do kosiarki elektrycznej
A ceny Hollow Hount EDF wynoszą 0,1470, więc * na 64 kWh wynosi 9.4 euro, mój samochód ładuje się w nocy

Dokładnie dodaj wzrost liczby doniesień węglowodorów. Karali wszystkich, a nie tylko kierowców. Musisz sobie wyobrazić popularne niezadowolenie, że wywołałoby to

300 w Winters, 440 latem, ale idę na wakacje, nawet za granicą, nie ma problemu. Nawiasem mówiąc, są zbyt silni Włosi na szybkich ładowarkach

Problem w twoim pomyśle polega na tym, że pociąg potrzebuje sieci, a wspomniana sieć kosztuje niewidomą (około 10 do 100x ceny drogi). Kable tatystów są w miedzi, są one regularnie skradzione (zwłaszcza, że ​​są cholernie ciężkie, dlatego bardzo opłacalne, nawet dla małej sekcji).
Następnie jest argument energetyczny. Wbrew powszechnemu przekonaniu SE zużywa mniej niż pociąg, z równoważnymi zdolnościami transportowymi (i nie wspominając o dobrej starej pociągu do Diesla). Zatem Paris Bordeaux ma 19 mWh dla 1000 -seatowego źródła TGV Liczba miejsc, zużycie źródła. Odpowiada to 200 Tesli (pojemności transportowej), które zużywają 19 kWh na 100 km na autostradzie lub 1.91MWh na tę samą podróż.
Kiedy wkładać samochody do pociągu, nie jest to opłacalne, nigdy nie było i wątpię, żeby mogło się stać. Po co ?
Ponieważ pod względem transportu, najmniejsza masa, którą musisz się poruszyć, najskuteczniejszy jesteś. Więc samochód + wagon będzie zawsze droższy niż sam samochód.
Jedyną zaletą jest to, że nie podnosisz liczby liczników liczby pojazdu, ale ekonomicznie nieuzasadnionego.

I dlaczego powinniśmy „karać” (oprócz chwiejnego okresu … podatek nie jest karą !) Tylko sterowniki VE ? TICPE to podatek, który należy do ogólnego budżetu państwa, aby przynieść korzyści wszystkim, nie jest wykorzystywany specjalnie w przypadku wydatków związanych z samochodem, więc nie byłoby nic szokującego w tym, co ma zastosowanie do całej energii elektrycznej. W każdym razie, w praktyce, nawet ci, którzy nie mają dziś samochodu, pośrednio płacą TICPE (ponieważ koniecznie używają i spożywają produkty, które zostały przetransportowane …).
A ponieważ spadek wydajności TICPE na benzynę będzie koniecznie bardzo progresywny, odroczenie energii elektrycznej można również wykonywać w bardzo stopniowy sposób, co uniknie jakiegokolwiek „popularnego warczenia”, dzięki czemu pozostałby niezauważony … w zasadzie, to powinien zwiększyć podatki 4CT od KWH w ciągu 20 lat, jeśli nie … równoważny rocznego wzrostu o 1% na podstawie obecnej stawki regulowanej. Podczas gdy tutaj bierzemy 15% w ciągu dwóch dni ..
I ewentualnie, aby ograniczyć wpływ na najbardziej skromne, może się dostosować w zależności od konsumpcji, pierwszy x kWh roczny może być zwolniony, a następnie 2 cts dla następujących xs, a następnie 4, a następnie 6 ..
Oczywiście odroczenie można również wykonać na czymś innym niż elektryczność: VAT, IR i itp. Byłoby bardziej skomplikowane, gdyby TICPE został specjalnie przypisany do samochodu, co teoretycznie wymagałoby wypłacenia wymiany tylko kierowcom (rozwiązanie może być podatkiem KM na podstawie odczytów przebiegu podczas kontroli technicznej + podatku od Londaim dla pojazdów zagranicznych krążenia we Francji).

Nigdy nie widziałem, aby państwo z powrotem coś narzucić ! Musisz zobaczyć liczbę podatków „nie jest opłacalna” (istnieje wiele raportów z kont na ten temat).
W naszym przypadku widzę już Bercy wyjaśniającą, że płyta jest szersza, podatek będzie bardziej egalitarny … szczególnie w przypadku 4 CTS ogłoszonych przez @Matts32

Xryl:
Zatem Paris Bordeaux ma 19 mWh dla 1000 -seatowego źródła TGV Liczba miejsc, zużycie źródła. Odpowiada to 200 Tesli (pojemności transportowej), które zużywają 19 kWh na 100 km na autostradzie lub 1.91MWh na tę samą podróż.
Więc najpierw nie rozumiem, jak się dostaniesz do 1.91 MWh… 19 kWh/100 km * 600 km * 200 Tesla, dla mnie to 22 800 kWh. Lub 22.8 MWh… już przekraczamy zużycie TGV.
Ale liczby te obejmują w obu przypadkach wskaźnik napełniania 100%. Jest to stawka, która jest możliwa dla TGV. Nie dla 200 Tesli … Ogólnie średnia szybkość wypełniania TGV jest niewątpliwie wyższa niż w przypadku VPS.
Wreszcie, zapominasz również, że twój Paris-Bordeaux en Tesla, nie jest to 300 km/h ..
Krótko mówiąc, pociągi nie ma na niczym oceny CO2/KM.Najniższy pasażer ..
Xryl:
Ponieważ pod względem transportu, najmniejsza masa, którą musisz się poruszyć, najskuteczniejszy jesteś.
Z wyjątkiem tego, że masa jest daleka od bycia jedyną zmienną w równaniu … masa jest szczególnie droga podczas faz przyspieszenia. To dobrze, pociąg ma znacznie bardziej stabilną prędkość niż samochód.
Po uruchomieniu, jakie koszty to tarcia, głównie powietrzne i koła. Dwa punkty, które pociąg zminimalizował pociąg w porównaniu do poszczególnych pojazdów … nie ma nic, co na wyżej wspomnianych torach w celu zmniejszenia konsumpcji transportu drogowego istnieje wdrażanie „pociągów” komunikowania się pojazdów, aby umożliwić one podążanie za sobą bardzo ściśle i korzysta z dużej korzyści aerodynamicznej … rozwiązanie przewidziane również w lotnictwie gdzie indziej.

A jeśli nie, VE z małą autonomią 100 km do codziennego życia i małym generatorem (z benzyną) z rodzaju 50cv w rogu na duże wycieczki, nie jest możliwe?

Matts32:
Powinniśmy zwiększyć podatki 4CT od KWH w ciągu 20 lat, jeśli nie … równoważny rocznego wzrostu o 1% na podstawie obecnej stawki regulowanej
Ach, dobrze ? 4 centów za kWh obecnie około 17 centów to 1% w domu ?

Urodziłeś się w czasie R5?
R5 rzeczywiście nie był samochodem wymarzonym, ale samochodem „rodzinnym” w klasie średniej: komfort raczej nie zły (na razie!), 5 miejsc, wystarczająca wydajność (po raz kolejny na razie), a zwłaszcza w cenach i stosunkowo przystępny wywiad. Pod koniec ich kariery pojawiło się kilka naprawdę kultowych modeli, takich jak alpejska lub turbo / turbo2, ale pozostaje anegdotyczna i oczywiście bardzo daleko od samochodu biednych.
Stąd jego ogromny sukces, a następnie stał się „pierwszym samochodem” wielu ludzi, ponieważ drugi ręka jest przytłaczająca, prosta konserwacja, niezawodność niezbyt złe, nawet jeśli wyniki zostały odebrane w porównaniu z samochodami czasu, sprzętu i sprzętu i sprzętu i sprzętu i Wydajność znacznie zwiększa się z pokolenia na drugie.
Krótko mówiąc, dla mnie nie jest to samochód biednych, ale nie rozumiem żadnego z Meo, który sprzedaje nam to jak ikona i próbuje przekazać go za luksusowy przedmiot lub prawie ..

To jest podstawowa opcja zawarta z każdym SUV ?

Cpicchio:
Osobiście uważam, że rynek zostanie odwrócony ›. Do tej pory mieliśmy samochód drugorzędny, który trenowaliśmy ponad 20 lat z stosunkowo kilkoma kilometrem rocznie i ostatnim samochodem rodzinnym na wakacje i podróże.
Całkowicie się zgadzam. To jest mój przypadek przez długi czas (ponad 10 lat) i znam wiele osób, które również „zmieniają się”. Mam duży pojazd (benzyna) prawie tylko na święta, ale nie jeździ prawie (4000 do 5000 km rocznie) i „mały” olej napędowy lub zoe lub elektryczny w zależności od okresu dla 30 000-60000 km według rok pracy w zależności od okresu.

Tak, ale zbyt niska autonomia, staje się to „przerażające”, ponieważ wszyscy wyobrażają sobie, kiedy ryzykują, że są trudne.
Mam E-208, a autonomia ogłoszona o 320 km jest bardzo dobra, ale zimą upadamy na 280 km.
Mam 55 km dziennie do pracy, więc jestem szeroki i mógłbym zadowolić się zmniejszoną autonomią. Ale regularnie muszę iść do nieco poniżej 100 km, więc 200 w obie strony. Wyjął podróż do 255 km, w grudniu ubiegłego roku zacisnąłem pośladki, gdy samochód ogłosił 40 km autonomii i że jeszcze nie było całkowicie wydarzyło się ^^ ”
Krótko mówiąc, ogłoszone mniej niż 300 km (dlatego mniej z zimnem, ogrzewaniem, klimatyzacją …), staje się zbyt ograniczone, aby codzienne podróż + dodatki
I czas ładowania tak, ale nikt nie chce znaleźć stacji z wkładami, peer 20 minut, że terminal jest bezpłatny, niż 10 minut, aby się pobrać. Pozostaje punktem ujemnym

Naszym problemem jest potrzeba posiadania, posiadania samochodu. Gdybyśmy go wypożyczyli, codziennie mielibyśmy samochód elektryczny i olej napędowy, aby udać się na drugi koniec Francji, w rzeczywistości najlepszy z 2 światów.

Nie jest dalej, coraz więcej osób zwraca się do LDD (to nie jest LOA), więc nie ma koncepcji nieruchomości … po prostu sprawia, że ​​płacisz samochód za 4 lata na podstawie umowy z niczym na końcu umowy…
Wszystkie garaże, które odwiedziłem, próbując mi go sprzedać … szczerze mówiąc, nie sądzę, żeby był to problem z nieruchomościami dla większości ludzi, ale potrzeba potrzeby.
Nawet jeśli możesz korzystać z samochodu bez martwienia się o konserwację, kontrolę techniczną, oponami … to znacznie większy komfort, wymaga uczciwej ceny, ponieważ samochód, który wynajmowałeś na 4 lata, nie idzie do pęknięcia po ..

Nie zgadzam się, dziś sprzedawca, który przecina Francję w oleju napędowym, płaci znacznie więcej niż parysian, który porusza się w metrze. Pośrednio czy nie.
Jeśli zwiększymy podatek od energii elektrycznej, więc jeśli ukaramy (i będzie to dobrze postrzegane jako duża kara), nie wystąpimy z żółtymi kamizelkami wszędzie wszędzie. Nie wierzę w to i nadrobić 41 miliardów euro w dłuższej perspektywie.
Myślę, że będą szukać gotówki gdzie indziej, może w kosztach szarej karty i wielu innych małych pomiarach, takich jak opłaty za opłaty, szybkie ładowarki, krótko

W moim domu są 3 inteligentne i jestem na wsi … Rue du Village ma 1,67 m szerokości ! Sąsiedzi mają 2CV, 4L i 106 Diesla i śmierdzi, gdy toczą się z termicznym horrorami. Mercedès v6 z 320 000 km tylko na długie podróże.

Najwyraźniej nie ! Moim zdaniem będzie to na energię elektryczną TICPE (wewnętrzny podatek zużycia produktów energetycznych) ! Mówię to i Redis, to nie przechodzi od tipp do ticpe za darmo ! Rzeczywiście, elektryczność jeszcze nie ma, ale jako energia … Z drugiej strony zgadzam się, że wdrożenie będzie traktowane Capillo, podobnie jak opony społeczne w wodzie pitnej.
Przykład poniżej tak dużego zużycia masz cenę energii elektrycznej w bieżącej cenie, powyżej podatku jest wdrażany. Ponieważ jeśli spożywasz za dużo, żyjesz w durszlaku termicznym lub nie jesteś ostrożny, więc od ciebie zależy coś, aby coś zrobić ! Albo ładujesz swój samochód, więc bah to jest dla transportu ..
Nie jest to nic, co prawo zamierza zakazać wynajęcia durszkanu termicznego. I jest łatwe do wdrożenia.

Palou:
Ach, dobrze ? 4 centów za kWh obecnie około 17 centów to 1% w domu ?
Nie, to około 20%, jak powiedziałem powyżej:
Matts32:
Dlatego rzędu wzrostu o 20% w porównaniu do regulowanej stawki.
I powiedziałem również, że zwiększa roczną liczbę o 1%, jeśli rozprzestrzenimy ten wzrost w ciągu 20 lat.
Matts32:
Zasadniczo 4CT podatki od KWH powinny zostać zwiększone w ciągu 20 lat, jeśli nie … odpowiednik rocznego wzrostu o 1%
Jeśli weźmiemy dziś cenę, ma 17.4 cts. 4 Ponadto to 21.4 cts.
21.4/17.4 To ~ 1.23 (zatem 23% całkowity wzrost w ciągu 20 lat).
I 1.23^(1/20) To ~ 1.01, dlatego 1% rocznie przez 20 lat.

Hellvtic:
Nie zgadzam się, dziś sprzedawca, który przecina Francję w oleju napędowym, płaci znacznie więcej niż parysian, który porusza się w metrze. Pośrednio czy nie.
Ten TICPE, sprzedawca pracuje dla firmy, kosztuje dla firmy, którą przekazuje swoim klientom, klientowi końcowe ..
Hellvtic:
Nie wierzę w to i nadrobić 41 miliardów euro w dłuższej perspektywie.
TICPE ma 18 miliardów w budżecie państwa w 2022 r.
Zużycie około 500 TWH rocznie, 4CTS/kWh cofnij 20 miliardów.
Oczywiście jest to tylko udział państwowy, istnieje również udział społeczności lokalnych. Przyjeżdżamy o 8 cts/kWh, jeśli musimy również wziąć to za energię elektryczną. Ale znowu istnieją również inne możliwości.
Nawet dodając to, to 2% rocznie przez 20 lat. To nie spowoduje, że popularne Vindicte, zupełnie niezauważone w „naturalnym” wzrostie ceny energii elektrycznej (przypomnienie: Tylko w tym roku zajmie już 15%), szczególnie jeśli nie zostanie przedstawiona jako rekompensata za spadek. Ticpe (i nagle nie ma powodu, że „nie -narastający” czuje się karany w porównaniu do toczenia, ponieważ link nie zostanie wykonany … w rzeczywistości aberracja jest raczej obecną sytuacją, w której ludzie, którzy rzucają dużo, płacą więcej niż jeden podatek, który dotyczy ogólnego budżetu, a zatem do wspólnej doniczki, która przynosi korzyści wszystkim).

Jednak nie było to umieszczenie silnika benzynowego, jak 3 -liggły jeden litr, 1.2 litr, który zmienia etanol tylko dla miasta … 25 000 pocisków na to ..

I być może także i przede wszystkim masowo inwestują w recykling baterii oraz w rozwój czystszych pojazdów.

Dotyczy to wszystkich najnowszych samochodów w porównaniu z samochodami 10 lat temu, a jeszcze gorzej z hybrydami (które stają się normą), które gromadzą 2 technologie.
Z drugiej strony obecna konserwacja jest znacznie tańsza, koszt operacyjny (energia + wywiad) VE jest zatem w dużej mierze na korzyść energii elektrycznej i będzie coraz częściej (ze względów podatkowych).

Cóż, istnieje Mazda właśnie wydała model BMW z i3 Rex, Opel Ampera,…

Kolejny przyszły flop, który Renault ma sekret … minimum 25 000 € z z pewnością autonomią wiosny Dacia … świetne ..

Oczywiście, że się urodziłem !
Mój pierwszy samochód w 1985 roku.
Nie jestem nostalgiczny w przeszłości, ale wcale nie.
W 1990 roku miałem swój pierwszy nowy samochód: Golf 2 GTI.
Dobry bah, kochałem ten samochód, ale nie zapobiega to niczego na świecie, nie chciałbym go odnowić. Brak wspomagania kierownicy, amortyzatory, a nie przyjaciele mojej lędźwicy !
Nadmierne spożycie. I wiele więcej….
R5, pozostaje biednym samochodem. Tak bardzo nowoczesne TWINGO Dlaczego nie, Clio oczywiście, 106/107/108, tak, nieźle, doskonałe 206/207/208
Wydaj R5 jest jak nowy chrząszcz na biedronkę tamtych czasów.

Każdy robi to, co chcą. I to jest naprawdę dobre.
Dla mnie mądry jest jak samochód bez licencji. Brak skrzyni.
Nie mnożę samochodów w domu.
Każdy ma swój własny samochód. Żadnych duplikatów.
Jeśli mamy 3, trzy samochody, każdy

„Koncentrując się nadmiernie na autonomii, która nie jest kluczowym czynnikiem dla większości codziennych zastosowań”. Dla ciebie, dobrze, ale dla innych jesteś tak dalej ? Autonomia jest ważna, ponieważ oprócz tego zmniejsza się w bardzo znaczący sposób w zależności od temperatury zewnętrznej, prędkości, stosowania urządzeń, takich jak wycieraczki, ogrzewanie, frazy,… a następnie mniej autonomii, dlatego bardziej potrzeba ładowania i marnowania czasu trwania czasu Podczas umiarkowanie długiej podróży.

Więc przykład wydaje mi się bardzo zły. Zobaczymy, czy za ponad 30 lat nadal jesteś w mądrze jak sąsiedzi. Nie jestem pewien, czy to oni najbardziej zanieczyszczyli samochodem o niskim poziomie, a twój dobry duży v6.
I to nie jest to, co „najbardziej śmierdzą” najbardziej zanieczyszczenia (to jest temat?)).

Mały samochód elektryczny dla mojej strony w drugim samochodzie, który nawet stał się pierwszy, ponieważ jest to ten, którego najbardziej używamy. Termiczne były przechowywane przez długie podróże > 300 km. W przeciwnym razie do codziennej pracy, rasy, wolnego czasu … To jest idealne. 320 km autonomii. 280 przy tej zimnej pogodzie. Wystarczy. Naładowanie domu na standardowym gnieździe za około 2 euro na 100 km
15 000 km w ciągu 1 roku. Około 300 euro energii elektrycznej za 15 000 km i nie liczę darmowego ładowania z LIDL, gdy akumulator jest niski i że chce, aby była szybka. Krótko mówiąc, bardzo szczęśliwy. Wszystko to za 250 euro miesięcznie. Nigdy więcej opłat benzynowych lub konserwacyjnych. Umowa na dwa lata na test, zobaczymy pod koniec roku, co robimy. I dobry komfort jazdy. Programowanie grzewcze, rano, które odejmuje samochód i podgrzewa samochód, nie zużywa. Krótko mówiąc, bardzo szczęśliwy na chwilę.

Właśnie miałem mój starszy (w zeszły piątek) i na razie jest to szczęście, albo powinienem wydać 40 € oleju napędowego na pójście do pracy … Zapłaciłem nawet 8 € … bycie szerokim i bezpłatnym ładowaniem w Taff (Złapałem na ich terminalu przy 10 kW/h, ale wystarczy, aby zacząć od nowa).
W tej chwili nie ma debaty na temat mnie, na długą podróż (to teraz mój główny pojazd) z moją córką, nie sądzę, żeby zabije nas 30 -minutową przerwę w szybkim wydatku … raz lub dwa razy lub dwa razy W najgorszym tak długiej podróży.
Moje opłaty Diesla drastycznie spadną, kosztuje ubezpieczenie tańsze (z nawet dodatkowymi opcjami) obowiązkowe konserwację (każde 25000 km nie kosztuje mnie więcej niż 100 € …) Idę z ciepłego i zhańbionego samochodu Taff. A przyjemność z jazdy dla mnie jest dobra. ten pozytywny dla 500 km przeprowadzony.

200% się zgadza. Dodam jeszcze jeden argument. Gdybyśmy poszli do kolektywu, nie wydalibyśmy pieniędzy na utrzymanie infrastruktury dla poszczególnych pojazdów i mielibyśmy o wiele lepszą jakość szyny. I tak więcej pociągów na godzinę ! Na koniec łańcucha możesz również sobie wyobrazić transfer. Jest bardzo dobrze zaimplementowany w górach. Przyjeżdżasz na nartach, jeździsz pociąg + wahadło, które czeka na przybycie pociągu. Tak, jest droższy niż indywidualny samochód (dla rodziny), ale jest to raz w roku, więc może być interesujące.

Melvin:
Dla ciebie, dobrze, ale dla innych jesteś tak dalej ?
Myślę, że zwracasz argument. Myślę, że ludzie, którzy zarabiają ponad 200 km dziennie, są bardzo rzadcy, nawet ci, którzy odbywają podróż ponad 200 km raz w tygodniu. Możesz być jedną z tych osób, ale przyznaje, że jest to nadal wyjątkowe.
Kiedy widzimy średni francuski przebieg, możemy rozsądnie myśleć, że większość może przegrać 2 lub 3 godziny na wakacje dwa razy w roku w porównaniu z 10 minutami utraconymi co 15 dni w pompce.
WACKYSEB:
Mój pierwszy samochód w 1985 roku.
O, stary człowiek! Like Me … Pierwsza kasa w 83, 2 nogi, prawdziwy samochód biednych kupił 500FR ..
Nie wyjaśniłeś mi, dlaczego uważasz R5 za samochód biednych, jest to znacznie bardziej „wysoki” niż 4L. Był sprzęt szaleństwa, taki jak Retro Right, głowa podpiera nawet aksamitne siedzenia! Potem musiałeś żyć w bogactwie, aby mieć środki na golf GTI ..

LD9474:
Jest bardzo dobrze zaimplementowany w górach. Przyjeżdżasz na nartach, jeździsz pociąg + wahadło, które czeka na przybycie pociągu.
Albo zaprzeczasz sobie, albo nie rozumiałem. Ponieważ drugi wybór jest bardziej niż prawdopodobny, oto mi przeszkadza. Aby przejść do czarteru, to mniej pieniędzy na indywidualną infrastrukturę pojazdów. Ale ostatecznie twój przykład jest droższy dla rodzin .
Dobrze w rzeczywistości wątpię, aby oszczędności jednostki są gotowe do produkcji, aby opuścić dużą strefę. Transport publiczny prawie nie odpowiada na ostatnie kilometry, jest to bardziej skomplikowane dla pociągu. Biorę własny przykład, najbliższy transport publiczny znajduje się 10 km od hotelu, mam trenera na stacji SNCF (45 minut niedaleko 35 km przejechanych lub 1H30 przez 45 km w zależności od stacji) … w zależności od miejsca docelowego jest to to samo … Wniosek Twoja indywidualna infrastruktura pozostanie ważna nawet przez racjonalizowanie.
Przez porównanie przez samochód mam 25 km i 25 minut ..
Podobnie w obecnym kontekście nie jestem przekonany, że oszczędności trafiają do transportu publicznego. Ale to kolejna debata.

LD9474:
Przyjeżdżasz na nartach, jeździsz pociąg + wahadło, które czeka na przybycie pociągu. Tak, jest droższy niż indywidualny samochód (dla rodziny), ale jest to raz w roku, więc może być interesujące.
Całkiem. I bonus, który staje się coraz bardziej, nie jest wchodzenie w pojazdy zmotoryzowane na stację. Niezależnie od tego, czy autobusem czy wiceprezesem możesz zatrzymać niżej w dolinie, a kolejka linowa przejmuje kontrolę. Na przykład do 2 Alp za pomocą Venosc lub Alpe-d’Hueza przez wadżany, oszczędza wzmocnienie wysokości 600 do 800 m.
Istnieje nawet projekt kolejki kablowej Grenoble Chamrousse, który regularnie się pojawia (no cóż, uważam, że nagle umiarkowanie w swojej realizacji, nawet jeśli umożliwiłoby to znacznie zmniejszenie ruchu samochodowego, wymagałoby to wielu publicznych subsydiów, ponieważ prawie niemożliwe do uczynienia. w przeciwnym razie opłacalne i nie sądzę, aby wola polityczna jest wystarczająca do minie), z wzrostem w ciągu 20-30 minut na kabel zamiast o 25 km drogi i 1400 m wysokości.

Bez bogactwa, „belgijska” okazja znacznie tańsza niż we Francji.
Nmut:
Nie wyjaśniłeś mi, dlaczego uważasz R5 za samochód biednych, jest to znacznie bardziej „wysoki” niż 4L. Był sprzęt szaleństwa, taki jak Retro Right, głowa podpiera nawet aksamitne siedzenia!
Uh mój R5 był beżowy/brązowy, bez retro w prawo, 4 prędkości ze sprzęgłem więcej niż jabłko. Lodowa pralka musiała pompować na białym/żółtym plastikowym guziku. Hamulce czasu było bardziej zwolnienie niż w rzeczywistości hamowanie. Brak ściereczki z tyłu, nie ma też wsparcia głowy. Nawet radio samochodowe nie istniało. Konieczne było podłączenie wszystkiego, aby zainstalować jedyną stację radiową i zainstalować antenę (nie wyposażoną wcześniej)
Więc tak fajnie było zacząć, ale dobre przechowywanie.
Obecne 85 lub 86, wielka burza mrozu i śniegu. Dobre bah okna zostały zamrożone również w środku. A samochód oczywiście nie zaczął.
I wszechstronny silnik bez duszy .
Szybko zastąpiony przez Nissan Micra naprawdę znacznie lepiej wyposażony niż Nissan Sunny.
To moi rodzice sprawili, że odkryłem Nissana, mieli Datsun 280ZX (myślę, że to było ZX, należy zweryfikować). Zabicie tego nadwozia. (Cóż, i tak skończyła całą zardzewiałe . ))

Martin_Penwald:
Ale jeśli nie mogę mieć SUV -a, jak zamierzam zrekompensować rozmiar mojego Zigounette ?
Kup sedana z bardziej zoptymalizowanym profilowaniem?

Tak i nie, wynajmuję samochód elektryczny, ale cieszę się, że mam termiczny obok i nie muszę z góry planować wypożyczenia samochodu, gdy tylko muszę odejść. Improwizowane weekendy, oczywiście, że mogłem uczynić je elektrycznymi z przystankami, albo mogłem w ostatniej chwili znaleźć termiczny do wynajęcia, ale wciąż jest to mała logistyka, która niekoniecznie jest bardzo wygodna

Tak, zgadzam się z Vitee, ale nie ma więcej wolnego czasu, ale hej, musisz dodać tydzień płatnego urlopu

Z mojej strony nie jestem przeciwny elektrycznej i prawdopodobne, że mieszkałem w domu (oczywiście więcej garażu), mogę już go mieć, ale kiedy mieszkamy w mieszkaniu z Co -dziurą, a wszystkie toutim niekoniecznie jest łatwe do posiadania stacja ładująca na parkingu (i znowu, gdy masz szczęście, że masz parking w swoim rezydencji)

Ciekawie byłoby przeprowadzić badanie na temat niezawodności porównawczej VE / VT.
Ale ze względu na wycieranie wielu samochodów, problemy związane z awarią, których właściciele garażu nie znajdują, zdarza się to na wszystkich pudełkach, a nawet z markami premium … moje doświadczenie elektryczne nie jest wystarczające (150000 km), aby powiedzieć, czy to, czy jest to VES się zepsuł ..
Keeplus:
Tak, zgadzam się z Vitee, ale nie ma więcej wolnego czasu, ale hej, musisz dodać tydzień płatnego urlopu
Francja nie podsumowuje się w Paryżu, Bayonne, Brest i Cannes. Możemy trochę posunąć się daleko i trochę odwiedzić nasz piękny kraj. I nawet Brest-Vintimille w VE, i tak nie jest to zrobione za tydzień ..
Fox-Idcom:
Niekoniecznie łatwo jest zdobyć stację ładowania
Dla mnie jest to największy hamulec w VES, wtedy jest cena zakupu (ponieważ rynek okazji nie jest jeszcze w porządku), ale który pozostaje wtórny, biorąc pod uwagę koszt „użycia.

Nieco ponowne, twój R5 nie powinien być bardzo młody ..
Oczywiście było tylko 5 prędkości, pudełka 5 nie demokratyzowało dopiero na początku lat 90. I to samo dotyczy wstępnego wyrównania radiowego.
A jeśli twoja Micra była K10, nie powinna być lepsza niż R5, z drugiej strony następujące pokolenie było lepsze, ale jest to bardziej super 5 pokolenia, jeśli moje wspomnienia są dobre (nie jestem pewien …).
WACKYSEB:
I wszechstronny silnik bez duszy .
Moim zdaniem, małe zabawne samochody, zaczęły się dopiero od R5 Alpine (zatem wysoki -d), a w środku z siekierą i ich 1100, które działały dość dobrze i które zostały objęte tylko zmianą wtryskiwacza, ale nie wcześniej!

Nmut:
Z drugiej strony następujące pokolenie było lepsze, ale nie jest już super 5 pokolenia, jeśli moje wspomnienia są dobre (nie jestem pewien …).
Micra II jest nawet pokoleniem Clio, przybyła mi na początku lat 90.

Mała wycieczka po Wikipedii => Masz rację.
Ale mam wspomnienia o pierwszej micrze, nie okropne, ale wciąż na Wikipedii widzę, że były 3 fazy ..

@CLUBIC W twoim kanale RSS widzę artykuł elektryczny, czy nie, oto najlepsze samochody sprzedające na świecie w 2022 roku. Ale nie można załadować tej strony: „Strona nie przekierowuje prawidłowo”. Testowane na kilku maszynach i przeglądarkach.
Artykuł opublikowany zbyt wcześnie, a następnie wycofał ? Config pb ?

Tak, wyśmiewane z przecinka. W każdym razie jest to taki sam rząd wielkości, jak TGV i nie mam wątpliwości, że postęp w konsumpcji sprawia, że ​​równowaga spada na korzyść samochodów, w ciągu roku lub dwóch. Na rynku jest wiele samochodów, które zużywają mniej niż 19 kWh/100 km, po prostu z i3, już spadasz do 15 kWh/100 km lub 18MWh.
Pozostaje jednak praktyczny aspekt podróży samochodowej: wybierasz miejsce docelowe i podróż, przerwy. Odchodzisz, kiedy chcesz, i nie podlegasz strajkom i innym zagrożeniom związanym z SNCF.
Jeśli chcesz pojechać do La Rochelle lub do dorzecza Arcachon, idziesz bezpośrednio, zamiast robić scenę w Bordeaux. W końcu idziesz mniej szybko, ale przybywasz wcześniej
Nie jest to nic, że ludzie wybierają samochód w pociągu, nawet jeśli jest droższy (i istnieje problem parkowania samochodu na stacji, z ryzykiem uszkodzenia, kosztem, jeśli zapłacisz Vinci Park itp.)
Jeśli chodzi o wypełnianie, jest corazja do rozwoju, aby poprawić tę szybkość. Jest to wystarczająco praktyczne dla 2 części. Nie wierz, że TGV są też pełne (SNCF nie komunikuje się w tych stawkach), ale moje doświadczenia w TGV Paris Marsylia (która ma być najbardziej dochodową linią we Francji) pokazały mi, że TGV jest prawdopodobnie rzadko pełne, prawdopodobnie jest rzadko pełne 50 lub 60% jego pojemności.
Dla mnie rozwiązaniem nie jest w ogóle poruszanie pojazdu, ale posiadanie środka transportu po przyjeździe (na początku). Dlatego dla mnie prawdziwym rozwiązaniem jest wspólny, elektryczny (może być nawet autonomiczny), który pozwala wykonać ostatnie 100/150 km wokół stacji po przyjeździe. Z wyjątkiem tego, że paryskie doświadczenia związane z samoobsługowymi samochodami były fiaskiem, edukacja francuskich dotyczących dóbr publicznych ma zostać przerobiona, w skrócie, nie jest wygrana.

tfpsly:
@CLUBIC W twoim kanale RSS widzę artykuł elektryczny, czy nie, oto najlepsze samochody sprzedające na świecie w 2022 roku. Ale nie można załadować tej strony: „Strona nie przekierowuje prawidłowo”. Testowane na kilku maszynach i przeglądarkach.
Artykuł opublikowany zbyt wcześnie, a następnie wycofał ? Config pb ?
Testowałem też i jest problem, że wróciłem do zespołu

Vidarusny:
Aby przejść do czarteru, to mniej pieniędzy na indywidualną infrastrukturę pojazdów. Ale ostatecznie twój przykład jest droższy dla rodzin .
Jeden nie jest sprzeczny z drugim. Mniej utrzymania dróg pozwala alokować infrastrukturę kolejową z budżetu (może wyraziłem siebie). Z drugiej strony, dzisiaj robienie podróży samochodowej może kosztować więcej niż pociąg dla 4 -osobowej rodziny. To powiedziawszy, oszczędności rodzina, które nie ma już pojazdu, umożliwia szerokie amortyzację tej okazjonalnej dodatkowej sprawy (mówię tutaj o wakacjach).
W codziennym życiu zgadzam się, że „ostatni kilometr” jest słabo podawany poza dużymi miastami. W domu bez autobusu. Niemniej jednak myślę, że to wola polityczna. Wdrożenie „dowodzących” autonomicznych transferów na żądanie powinno umożliwić rozwiązanie tego problemu.
„Żyłem” w społeczeństwie bez prawie żadnych indywidualnych pojazdów, a ludzie nie narzekali na to. Mieli inny związek z czasem. To sprawia, że ​​mówię, że można go trochę zagrać (dużo?) będzie.

LD9474:
Niemniej jednak myślę, że to wola polityczna.
Wyraźnie. Mam przykład od moich rodziców, którzy mieszkają w wiosce granicznej. Po ich granicy, 4 autobusy dziennie, aby udać się do centrum miasta, na początku i na końcu każdego pół dnia. 500 m dalej, po drugiej stronie granicy, z pewnością wioska nieco większa niż ich, ale z drugiej strony znacznie dalej od centrum miasta (15 km vs 5 km), dwie różne linie autobusowe, z autobusem na każdym 30 minut od 6 rano do 20:00…
Najwyraźniej nie to samo pragnienie rozwoju TC z jednej strony i drugiej granicy ..

tfpsly:
@CLUBIC W twoim kanale RSS widzę artykuł elektryczny, czy nie, oto najlepsze samochody sprzedające na świecie w 2022 roku
Jest naprawiony: elektryczny czy nie, oto najlepsze samochody sprzedające na świecie w 2022 roku

Według własnych linków TGV toczy się 320 km/h, zużywa 19 mWh/1000 km. Wciąż według twojego linku pociąg ten nosi 1000 pasażerów.
Jest 19Wh/pasażer/km dla pełnego pociągu.
Według własnych danych wydajny samochód elektryczny zużywa 15 kWh/100 km. To 150Wh/km.
Jeśli samochód transportuje 5 osób, jest 30W/km/pasażer.
Jeśli samochód transportuje 4 osoby, to 37.5Wh/km/pasażer.
Jeśli samochód transportuje 3 osoby, jest to 50Wh/km/pasażer.
Nie będę nawet mówić o typowym przypadku, w którym samochód ma tylko jednego pasażera tylko jego kierowcę.
Wypełnione blokiem, najskuteczniejsze samochody elektryczne zawsze zużywają 1.6x więcej energii elektrycznej niż TGV do 320 km/h i wypełniony blokiem. Ale jeśli pociąg wypełniony 100% jest bardzo powszechny, 100% wypełnione samochody są znacznie rzadsze. W rzeczywistości nie ma zdjęcia, przewaga jest przytłaczająca dla pociągu, który musi być średnio od 3 do 4 razy bardziej wydajny niż samochody. Nawet nie biorę pod uwagę, że TGV nie zawsze trafiają do 320 km/h.
Wreszcie twój argument o samochodach, które staną się bardziej skuteczne, działa również na następne generatio TGV, które zostało zaprojektowane tak, aby były bardziej skuteczne.

Myślę, że źle zinterpretowałeś dokument. Jeśli TGV osiągnęła prędkość przelotową, faktycznie zużywa 20 kWh/km. Ale musisz wziąć pod uwagę całą podróż (przyspieszenie + hamowanie + wolniejsze fazy), jak w przypadku samochodu. Przykład podano na stronie 15 dokumentu. I tam przyjeżdżamy do 20 mWh na podróż Paris / Bordeaux (która służy jako podstawa dokumentu i która wynosi 600 km).
Potem zgadzam się, że TGV zużywa mniej niż przeciętny samochód, ale niewiele mniej, jesteśmy w tej samej wielkości. A ponieważ pokolenie pociągu wynosi co najmniej 10 lat projektowania, podczas gdy pokolenie samochodu ma 2 lata, postawię, że ten raport zostanie odwrócony, po prostu dlatego, że innowacje technologiczne skorzystają najpierw dla samochodów.
A ponieważ samochody są bardziej praktyczne (z wyżej wymienionych powodów), będzie coraz mniejsze zainteresowanie pociągiem.
Potem TGV jest wyjątkiem, dla ter, minęło dużo czasu, ponieważ VES są znacznie bardziej ekonomiczne.

@Palou @clubic Kolejny artykuł w twoim kanale RSS dla tych samych obaw związanych z przekierowaniem:
https: // www.klubowy.com/mag/environment-ecologie/activeite-456186-électricite-le-solar-et-l-eolien-dublent-le-gaz-la-prémire-aven.html

Dziękuję, zgłaszam to zespołowi
Edytuj: @tfpsly jest poprawiony
→ Energia elektryczna: Słoneczny i wiatrowy po raz pierwszy podwajał gaz !

Kupowanie samochodu wymienionego na wakacje raz lub dwa razy w roku jest już ekonomicznym non -sensem, tyle samo do wynajęcia samochodu.
W przeciwnym razie miałem BMW i3, Kona 64 kW i wiosnę, i nigdy nie byłem zirytowany przekraczaniem Francji za każdym razem (Paryż <-> Port The New Time kilka razy). Jest po prostu dłużej i musisz zorganizować inaczej, ale pozostaje idealnie wykonalne.
Problemem nie jest żywotność baterii, ale prędkość obciążenia.

@Palou nigdy dwa bez trzech
https: // www.klubowy.com/karta-graphic/news-456330-à-votre-porttefeuille-a-prototype-de-3dfx-voodoo-5-4-gpu-et-wvers.html

Zgłaszam się do zespołu, ale zostanie to zrobione jutro, biorąc pod uwagę czas
@tfpsly jest naprawiony: do portfela ! W sprzedaży jest prototyp 3DFX Voodoo 5 z 4 GPU !

Renault R5: Electric City Car jest trochę więcej ujawniany. Zdjęcia, cena i informacje

Renault R5: Electric City Car zostaje trochę bardziej ujawniany. Zdjęcia, cena i informacje

Renault 5. Marka Diamond skorzystała z wydania Roland-Garros 2023, aby odsłonić tytułową specjalną serię R5, spodziewana w przyszłym roku. Co odkryć trochę bardziej oczekiwane Renault Electric City Car.

  • Electric Renault 5 zdjęć
  • Nowe informacje R5
  • Cena
  • Data wydania

W ramach francuskiego tenisowego reprezentantów Renault przedstawił 28 maja 2023 r. Specjalną serię Roland-Garros Electric R5, którą marka diamentów powinna sprzedawać w drugiej połowie 2024. Model ogłoszony w 95% wiernych seryjnym wersji, która pozwala dowiedzieć się nieco więcej o konturach przyszłości R5, wezwany do zostania nową królową samochodów elektrycznych w Renault.

W każdym razie jest to życzenie francuskiego producenta, który rozpoczął rozległy program elektryczny z marketingiem sześciu modeli pogrupowanych w nowym podmiotu marki z Diamond, Ampère, do 2030 roku. Słynny R5, bardzo oczekiwany, zostanie w pełni zmodernizowany dzięki pracom projektowym François Leboine.

Dla Luca Di Meo, szefa Renault, „celem tego R5 jest uczynienie go jedynym elektrycznym samochodem miejskim w zakresie z podstawową ceną mniejszą niż 20 000 EUR (z wyłączeniem bonusów)”. R5 zostanie wyprodukowany we Francji w fabryce Douai i musi przejąć kontrolę od Renault Twingo, a nawet Renault Zoé, pierwszej gwiazdy elektrycznej marki, wprowadzonej na rynek w 2013 roku.

Electric Renault R5 Zdjęcia

Renault zaprezentował na początku 2021 r. Pierwsze zdjęcia koncepcji elektrycznej R5.

Jakie są informacje o nowym elektrycznym R5 ?

Uruchomiony w 1972 roku, R5 pozostaje rozpoznawalny prawie 50 lat później dzięki charakterystycznym cechom. Samochód miejski pozostanie bardzo zwarty z dużym akcentem nowoczesności. „Projekt prototypu Renault 5 jest inspirowany kultowym modelem naszego dziedzictwa. Ten model po prostu ucieleśnia nowoczesność, pojazd zakotwiczony w swoim czasie: miejska, elektryczna, urocza „wyjaśnia Gilles Vidal, dyrektor Renault Design od 2020 roku i byłym naczelnym projektem Peugeot, który już spowodował sensację z modelem neo-siatkowym modelem Prezentowane na Mistrzostwach Świata Auto 2018 The Peugeot E-Legend.

  • Podczas prezentacji w maju 2023 r. Specjalnej serii Roland-Garros, R5 porzucił żółtą sukienkę, w której został odsłonięty w 2021 Kilka tygodni wcześniej. Bardziej trzeźwy kolor, który zatem znajdziemy na tabeli kolorów przyszłego elektrycznego samochodu miasta.
  • Ta specjalna edycja Roland-Garros, zaprezentowana zaskakująco przed marketingiem pierwszych modeli z klasycznej gamy nowego R5, ma inne małe zmiany w porównaniu z prototypem ujawnionym w 2021 roku. Jest tak szczególnie w przypadku cienkich siatek bocznych ustawionych na drzwiach, których przyczyny wywołają krzyż Saint-André, jednego z symboli stadionu Roland-Garros. Na tych siatkach numer 5 ustępuje logo francuskich międzynarodowych. Na felgach genialne niebieskie wykończenie przynosi dość elegancki akcent kontrastu.

  • W modelu przedstawionym dwa lata temu byliśmy już w stanie odkryć, że przód pojazdu przetransportował nas do epoki futurystycznej z sygnaturą lekką, która daje dość oryginalny efekt 3D. Spożycie z kapturem w powietrzu ukryje właz ładujący, tylne światła zintegrują również aerodynamiczne deflektory, wystarczające, aby dać prawdziwy lekarstwo na nowoczesność tego Renault R5 z XXI wieku !
  • Istnieje wiele mrugnięć oryginalnego R5. Od siatki bocznej po koła przez tylny bagażnik, miłośnicy R5 zostaną wypełnione przez podziwianie płaskiego kaptura jak linia pawilonu i prosta i przechylona tylna klapa.
  • Zwrócimy również uwagę na flagę francuską obecną na lusterkach, mrugnięcie, które raczej byliśmy przyzwyczajeni na najnowsze koncepcje Peugeota.
  • Gilles le Borgne powierzył argusowi, że studiował innych chemików i że pakiet akumulatora, układ chłodzenia. zostanie zoptymalizowany do maksimum
  • Ta elektryczna koncepcja R5 jest częścią dużego planu produktu przedstawionego przez Renault. Marka ma na celu uruchomienie 14 modeli do 2030 roku, w tym 6 elektrycznych. R5 będzie jego częścią.

Jaka będzie cena nowego Renault R5 ?

Renault nie ogłosił w tej chwili żadnej ceny, ale poprzez obranie przedstawionego planu produktu możemy założyć, że R5 przyjedzie, aby zastąpić Zoé w segmencie małych elektrycznych samochodów miejskich. Po pierwsze, aby konkurować z Fiat 500 Electric, Honda E lub Mini Electric, celem marki w Diamond było sprzedaż tego elektrycznego elektrycznego R5 za 20 000 euro. Ale sytuacja najwyraźniej się ostatnio zmieniła i może być tak, że cena wejścia miasta znacznie przekracza. 25 000 euro.

Jaka będzie data wydania Renault R5 elektrycznego ?

Jeśli Renault zaprezentował swój projekt wydania sześciu modeli elektrycznych do 2030 r., Argus ogłasza, że ​​uruchomienie przyszłości Electric R5, na których marka dużo bierze, powinno odbywać się pod koniec lata 2024. I dobra wiadomość dla francuskich fabryk grupy, ten R5 zostanie zamontowany we Francji, z zgromadzeniem w fabryce Douai. Silnik elektryczny, 6AK, zostanie wykonany w Cléon, w Normandii.